ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

تصویر ماهواره ای از طوفان دیروز فیلیپین

شاید تصور کردن سرعت تندبادی با ۳۷۸ کیلومتر بر ساعت که ارتفاع امواج دریا را به ۱۵ رسانده باشد، برای ما سخت و دردناک باشد. دیروز این طوفان در جنوب شرق آسیا و در فیلیپین و لائوس و ویتنام به وقوع پیوست که پیش بینی شده است قدرت آن 3.5 برابر قدرت طوفان مرگبار کاترینا می باشد. تصویر ماهواره ای زیر، توده ۸۰۰ کیلومتری ابرهای این طوفان بر فراز فیلیپین را نشان می دهد:

توفان

نظرات 1 + ارسال نظر
عشورزاده یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:54

ایران را مهندسان می سازند نه سیاسیون.......

سلام مهندس من یک سایت ایجاد کردم
می خوام یه جورایی به پیشرفت و آموزش جامعه مهندسی کشورم کمک کنم چون خودم این 2 سال تو پروژه ها بودم فهمیدم که خیلی از مهندسان اجرایی ما سواد علمی ندارند . از این رو تصمییم به ایجاد یک سایت پر وحتوا را گرفتم البته بحث روی این سایت زیاده که چرا لوگو ان سبز است!!!!! وچرا نام سایت، انقلاب مهندسی ایران است خودش جای تأمل دارد.

من تازه شروع به مطلب گذاری کردم که از شما هم دعوت می کنم تا به عنوان یکی از دانشمندان این مرزو بوم در رشته تخصصی خودتان که نقشه برداری ،نجوم و علوم ژئوماتیک است به ما کمک نمایید.
مهندس این سایت بیشتر جنبه آموزشی دارد

لطفا این آدرس ها را به دیگر مهندسان و بزرگان مهندسی ایران که از آشناهایتان هستند بفرستید و در صورت امکان در وبلاگتون نیز قرار دهید.

آدرس سایت : WWW.EROI.IR

آدرس ارسال مطلب : http://eroi.ir/?page_id=27

با تشکر فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد