ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

سال نو مبارک

سال نو  را به همه آدمیان تبریک می گوییم. به ویژه هم ندارد !!!!!



سال خوب شاد و کامیابی داشته باشید


معرفی دو کتاب از دکتر کیامهر

با استفاده از وبسایت آقای فرید اسماعیلی، به نشانی http://www.faridesm.byethost14.com/ به معرفی این دو کتاب می پردازیم: 

 

 

باز هم به خلیج فارس حمله شد

 سلام

امروز به طور تصادفی مطلبی را در محیط Google earth دیدم که شاید برای برخی تکراری باشد ولی از لحاظ اهمیت قابل ذکر دوباره هست. همان قضییه نامگذاری خلیج فارس. این کمپانی در روی خلیج فارس دو نام خلیج فارس و خلیج عربی را ذکر کرده و مدعی شده است که به هر دو عنوان این عارضه جغرافیایی نامیده می شود. گرچه چند نام داشتن برای برخی عارضه های جغرافیایی در جهان معمول است ولی به راحتی می توان فهمید که لابی و پول عربی کار خودش را کرده است و متاسفاتنه در چنین محیط پر کاربری چنین اشتباهی روی داده است. ضمن اطلاع رسانی در این مورد ژئواینفو از کسانی که راهکارهای مناسبی برای مبارزه با این پدیده به واقع ضد تاریخی و ایرانی به صورت نرم افزاری و یا شکل دیگر سراغ دارند دعوت می کند تا راهکارهای خود را از طریق این وبلاگ به اطلاع همه بازدید کنندگان برساند. 

با




فارغ التحصیلی اولین دکتری خانم سنجش از دور

سلام دوستان

 با خبر شدیم که اولین دانشجوی خانم دکتری سنجش از دور به نام خانم مریم دهقان با موفقیت از رساله دکتری خود دفاع کرده اند و در این رشته به عنوان اولین خانم متخصص در سطح دکتری از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی فاغ التحصیل شده اند. این موفقیت را به شخص ایشان و همچنین جامعه نقشه برداری مخصوصا خانمهای جویای علم تبریک می گوییم.


شروع ثبت نام اولین دوره مسابقات نقشه برداری


اولین دوره مسابقات منطقه ای نقشه برداری (المپیاد خلیج فارس) به مناسبت روز ملی خلیج فارس در روز جمعه 10 اردیبهشت 1389 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت برگزار خواهد شد. این مسابقات بین تیم های سه نفره رشته های فنی و مهندسی دانشگاه ها (آزاد و دولتی) و شرکت های خصوصی منطقه 4 در سه گرایش ترازیاب، تئودولـیت و توتال استیشن برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر به سایت مسابقات مراجعه نمایید:

http://sc89.ir/fa/


برگزاری همایش GIS و توسعه پایدار در واحد اردستان

 همایش قناوری GIS توسعه پایدار روز 5 شنبه 6-12-88 با مشارکت واحد های علوم و تحقیقات خوزستان، قزوین، تاکستان، تفت، نجف آباد، خوراسگان، بافت در واحد اردستان برگزار شد. محورهای این همایش در زمینه کاربردهای GISوRS درعلوم کشاورزی ومنابع طبیعی، کاربردهای GISوRS درعمران شهری وروستائی، کاربردهای GISوRS درمعماری وبرنامه ریزی شهری، دستاوردهای موردی در زمینه کاربرد تخصصی GISوRS وGps، تعیین زمینه های تحقیقاتی در منطقه اردستان و معرفی جایگاه بین رشته ای در توسعه این فناوری بود. بیش از 60 مقاله در این همایش پذیرفته شد که مقالات به صورت پوستر و سخنرانی ارائه شدند. 

 

حاشیه های عملیات انتخاب واحد و ترمیم در دانشگاه


حاشیه های عملیات انتخاب واحد و ترمیم در دانشگاه

 

زمانیکه دانشجو با کوله باری از مشکلات برای انتخاب واحد و ترمیم دروس ترم جدید وارد سایت دانشگاه می شود و تازه می فهمد که ظرفیت دروس پر شده یا با هم تداخل دارند! این هم یک عکس از این وضعیت در گروه نقشه برداری دانشگاه آزاد واحد تفت: