ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

همایش ژئوماتیک 94 و جلسه دفاعیه دکتر فاطمی

یکی از امتیازات همایشها، دید و بازدید همکاران و دوستانی است که در کنار ارائه مقالات با دیدن همدیگر می توانند از زمینه های کاری و فعالیت های علمی خود آشنا شوند. روز دوشنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت 14، متاسفانه زمان مقاله اینجانب با زمان جلسه دفاعیه دکتر فاطمی یکی شده بود و نتوانستم به موقع به این جلسه برسم اما دیدن ایشان و دیگر دوستان منجر به ثبت چند عکس در زیر شد:

به ترتیب از راست: محمد حسین پور، سید قاسم رستمی،‌ محمد عل شربی و رضا عطارزاده


دکتر فاطمی ساعتی بعد از جلسه دفاعیه دکتری در دانشگاه خواجه نصیر


از راست: حمید مهرابی، سید قاسم رستمی،‌ سید باقر فاطمی و رضا عطارزاده


تعرفه خدمات نقشه برداری برای سال ۱۳۹۴

آحرین تعرفه خدمات نقشه برداری در تاریخ 12 بهمن 1392 منتشر شد و در سال 93 این تعرفه منتشر نشد. تا اینکه بلاخره بعد از 1.5 سال در تاریخ 20-2-1394 تعرفه جدید برای سال 94 منتشر گردید. در این تعرفه حدود 38 درصد افزایش صورت گرفته است که می توانید برای دریافت آن از لینک زیر کمک بگیرید:

http://bpms.mporg.ir/FileSystem/View/File.aspx?FileId=af2b5a7a-a1e4-4748-9325-d4ce09d01bd8&Mode=Download


معرفی پدر اتوکد !!!!

در این پست قصد داریم نرم افزار ساده BabaCAD  را که یکی از دوستان معرفی کرده اند برای شما معرفی کنیم.



این نرم افزار بخش عمده ای از ابزارهای اصلی ترسیم را دارد و برای کسانی که اولین بار می خواهند اصول ترسیم را آموزش ببینند یا آموزش بدهند و نمی خواهند درگیر محیط پیچیده اتوکد شوند بسیار مناسب است . فرمتهای متنوعی توسط این نرم افزار قابل قرائت و ذخیره سازی است.

این نرم افزار بسیار کم حجم حدود 3 مگابایت حجم دارد و به صورت رایگان قابل دانلود است.

باباکد را از لینک زیر می توانید دانلود کنید

دانلود