ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

فراخوان شرکت در جلسه آموزشی محصولات شرکت CHC

شرکت نماپرداز رایانه (NPR) در نظر دارد در روز های شنبه و یکشنبه مورخ ۴ و ۵ آبان 1392 یک جلسه ۱.۵ ساعته را در ارتباط آموزشهای تئوری و عملی در زمینه تعیین موقعیت ماهواره ای بوسیله گیرنده های GPS شرکت CHC چین به کمک کارشناسان CHC و کارشناسان NPR برای علاقه مندان برگزار نماید. برای شرکت در این جلسه رایگان در محل شرکت در خ پاکستان تهران٬ می توانید فرم ثبت نام را از نشانی زیر تکمیل نمایید:

http://www.nprco.com/g1/

این شرکت اعلام کرده است در این جلسه که در گروه های مختلف و در ساعات مختلف برگزار خواهد شد٬ آشنایی با محصولات CHC ٬‌ راه اندازی گیرنده های تک و دوفرکانسه این کمپانی٬ ارتباط رادیوی با شبکه های RTK نظیر هدی و شهرداری٬ برداشت مسطحاتی در سیستم مختصات UTM در دستور کار قرار دارد. قبلا می توانید از فیلم های آموزشی مرتبط این شرکت نیز بهرمند شوید:

نظرات 2 + ارسال نظر
شرکت NPR سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:40 http://www.nprco.com/gps

سلام بر استاد رستمی و سپاس از اطلاع رسانی شما، از طریق همان فرم هر هفته کارگاه آشنایی مذکور در حال برگزاری است، فیلمی از خلاصه ی کارگاه های قبلی نیز در همان آدرس موجود است. بار دیگر از اطلاع رسانی شما تشکر می کنم. وبلاگ فوق العاده پر محتوای شما یکی از معدود منابعی است که مرتب سر زده و از دانش شما می آموزیم. با آرزوی توفیق روزافزون شما

شرکت NPR سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://www.nprco.com/g2

سلام و تشکر مجدد. گزارشی ویدیویی نیز
از کارگاه های قبلی در لینک قرار گرفت
این کارگاه ها ادامه دارد
شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد