ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

چهلمین روز درگذشت رکورد دار رویت هلال

سحرگاهان ۱۹ رمضان امسال -یکشنبه 6 مرداد 1392- بود که متوجه شدم ساعتی قبل آقای جواد قره باغی در راه بازگشت مراسم شب قدر در همدان٬ در اثر صانحه تصادف به دیار باقی شتافته است. چه تقدیری داشت که اکنون در روز جمعه 15 شهریور و در روز رصد هلال ذیقعده چهل روز از درگذشت ایشان می گذرد. روح بلندی داشت که در سن 25 سالگی اینگونه ما را تنها گذاشت. 

وی متولد 3-3-1367 بوده و چندین سال است به همراه دوستانش از جمله آقای سبحان حیاتی در همدان با انجام برنامه ها و رصد های نجومی کمک بزرگی به رشد نجوم آماتوری نموده است. علاقه ایشان به رویت هلال باعث شد تا برای هلال شعبان راهی یزد شده و من را در رصد رکورد دار روزگاهی شعبان در تاریخ 1-4-1391 همراهی نمایند. در این رصد ایشان چشمان تیز بینی داشت و بلافاصله بعد از اینکه من محل هلال را به ایشان نشان دادم٬ هلال را دید و شکل آن را به درستی رسم کرد. در آن لحظه جدایی زاویه ای هلال حدود ۲۰ درجه بود. چند عکس به یاد این مرحوم در زیر آورده ام


ضمنا مراسم شب چهلم آن مرحوم روز پنج شنبه ۱۴ شهریور از ساعت 16 تا 18 در مسجد النبی همدان بر گزار می گردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 http://mozoat.blogfa.com

خدایش بیامرزد

امیر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:00

خدا رحمتش کنه...

حامد پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://map-babol.blogfa.com/

روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد