ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

مقارنه بی نظیر سیارات در آسمان شامگاهی

هفته آینده در شامگاه روز یکشنبه 5 خرداد ۱۳۹۲ برابر با 26 می 2013 سیارات زهره٬ مشتری و عطارد کنار هم قرار خواهند گرفت. این نمایش به شکل یک مثلث به صورت زیر و در فاصله حدود ۲ و ۲.۵ درجه می باشد. البته با فاصله گرفتن عطارد به سوی بالا و مشتری به سوی پایین٬ مشتری در روز سه شنبه 7 خرداد به ملاقات زهره خواهد رفت و از فاصله حدود یک درجه ای از کنار این سیاره عبور خواهد کرد تا در اواخر تیر ماه شاهد این غول سیاره ای در سحرگاه باشیم

Venus, Jupiter, and Mercury on May 26, 2013

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سلیمی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:24

سلام جناب مهندس خسته ناشید
می خواستم ازتون یه مشورت بگیرم
من ۲ سال ارشد امتحان دادم ولی نتونستم رتبه خوب بیارم و ارشد قبول شم از طرفی عاشق تدریس کردنم حالا اومده از یه استخدامی دولتی قبول شدم موندم چیکار کنم دوباره برا ارشد وادامه تحصیل بخونم یا برم یه کارمند ساده دولتی بشم شما می تونید راهنماییم کنین؟

سلام
ادامه تحصیل نیاز به تلاش مضاعف داره که اگر وارد کارهای اداری شوید٬ وقت شما را خواهد گرفت و کمی سخت خواهد شد.
به هر حال زمان را از دست ندهید و برای آینده با مشورت از افراد مختلف کمک بگیرید
گاهی اوقات نقد این است که سریع وارد بازار کار شد و گاهی باید منتظر ماند. این بستگی به وضعیت مالی و دیگر شرایط زندگی شما دارد
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد