ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی سایت گنجینه نقشه برداری

یکی از مشکلات فارغ التحصیلان دانشگاه٬ پیدا کردن کار مورد علاقه شان است. بعضا نبودن ارتباط صحیح بین کارفرماها و پیمانکاران و نیروهای آماده کار باعث می شود تا افراد متخصص و با تجربه بیکار بمانند و افرادی نا لایق به کارهایی بزرگی گمارده شوند که نتیجه آن را خودتان بهتر می دانید چیست.

چندین سال است که در فضا مجازی و به روش های گوناگون به معرفی نیروهای آماده به کار و پروژه های نیازمند نیرو می پردازند. چند وقت است که سایت گنجینه نقشه برداری نیز با نشانی زیر این کار را همراه با اهداف دگیر از جمله آموزش نقشه برداری در جنوب غرب کشور شروع کرده است. امید که برای علاقه مندان مفید واقع شود:

http://www.surveyir.ir/


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35

سلام استاد عزیز
استاد این سایت که قسمت آموزش اون فقط برای فروختن سی دی های نقشه برداریه.
تو قسمت استخدامش هم فقط رزومه است....!!!

(¯`·._.·[جابر خیراندیش]·._.·´¯) شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 http://armon-irani.blogfa.com

سلام استاد
ممنون می شوم لطف کنید ایمیل استاد شربی را برایم ایمیل کنید. زیرا تا الان نه من ایشان را دیده ام و نه ایشان مرا .و نیز می خواهم C.V ام را تکمیل کنم که نیاز به ایشان دارم چون باید یکی از دانشجویان سطح بالای همان دانشگاه C.V مرا تکمیل نماید.
با تشکر فراوان



(¯`·._.·[جابر خیراندیش]·._.·´¯) شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 http://armon-irani.blogfa.com

یادم رفت این مطلب را عرض کنم به نظر شما طرح RESEARCH را روی چه موضوعی با توجه به اینکه من در شاخه ژئوماتیک وGIS پذیرش انشا ا... می شوم انتخاب کنم شاید به نظر تان زود باشد اما می خواهم حداقل هدفی مشخص داشته باشم من بیشتر علاقه ام این است که به گونه ای شبکه عصبی و مدل های خطی را با نقشه برداری و ژئوماتیک تلفیق کنم اما TITLE دقیقی پیدا ننموده ام خوشحال می شوم با توجه به اینکه شما شناخت در مورد دانش اندک من دارید خوشحال و ممنون می شوم موضوعی را برای پژوهش به من عرضه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد