ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

سال ۲۰۱۲ مسخره کردن منجمین!

فکر کنم امسال (۲۰۱۲) دیواری کوتاه تر از منجمین برای مسخره  کردن عوام  پیدا نکرده اند. عده ای فرصت طلب یکبار اعلام می کنند می خواهند با لیزر و تلسکوپ آرم پپسی را روی ماه بیاندازند و کلی مردم را سر کار می گذارند. یکبار می گویند مریخ به اندازه ماه بزرگ شده و دو ماه در آسمان داریم! و اینبار از یک ماه قبل در محیط فیس بوک خبرهایی را از سوی دانشمندان ناسا منتشر می کنند که قرار است زمین در ۲۳ دسامبر٬ سه روز تاریک شود!

NASA Blackout 2012

در اینجا جهت آگاهی همگی اعلام می دارد که در اول دی ماه امسال (21 دسامبر 2012) هیچ اتفاق نجومی مهم جدیدی به جز انقلاب زمستانی (بلند ترین شب سال در نیم کره شمال) رخ نخواهد داد. لذا اخباری در خصوص هم راستا شدن سیارات و زمین و خورشید و مرکز کهکشان و انتقال در فضای بعدی و ... همه نادرست می باشند. بد نیست به بعضی از این نوع متن ها مثل متن زیر با انگلیسی ضعیف آن هم توجه شود!

NASA America predicts total blackout on Earth from 22-25 Dec 2012 during alignment of Universe. If possible, please avoid traveling during the third week of December 2012 as all modes of communication may fail.


نظرات 2 + ارسال نظر
(¯`·._.·[جابر خیراندیش]·._.·´¯) سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21

مهندس جان خاطر جمع باشم هیچ اتفاقی در آن روز در آسمان کروی نمی افتد زیرا اون موقع من دارم بر میگردم.

عارف محمدی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:49

مهندس کی قراره قمر در عقرب بشه؟
لطف کنین اگه قراره پدیده نجومی اتفاق بیفته خبر کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد