ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ظهور پدیده های نجومی عجیب در آسمان ایران

با خبر شدیم در یک رصد نجومی در ساعت 4 بامداد روز جمعه 24 شهریور 1391 یک گروه رصدی در اطراف شیراز موفق شدند از یک شیئ نورانی و عجیب عکسبرداری کنند. بر طبق گزارش آقای مهندس علی عمانی که از رصدگران این گروه بوده، این پدیده عجیب با ظهور یک توده ابر نورانی و کشیده آغاز شد. سپس به سرعت با تلسکوپ بر روی این شیئ عجیب نشانه روی کرده و جزئیات آن را به صورت یک جرم مخروطی بسیار نورانی و نوک تیز دیدنه شد این شیء از جنوب غربی آسمان شروع به حرکت کرده و  پس از 5 یا 6 دقیقه به سوی شمال رسیده و ناپدید شده است.  

برای مشخص شدن موضوع از تمام کسانیکه از این موضوع اطلاع داشته و یا آنرا در شهر های دیگر رصد کرده اند خواهشمند است با ما مکاتبه نمایند (ghrostami@yahoo.com)

 

 

 

با تشکر از آقایان عمانی، موسوی و احتشامی به خاطر در اختیار قرار دادن این عکسها: 

نظرات 3 + ارسال نظر
دربه در یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:36

متاسفانه لینکهای نجوم و نقشه برداری اغلب بیش از یک سال هست که مطالب کپی هم نمی گذارند تا بروز باشند لاقل شما بروز کنید

جابر خیراندیش سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://armon-irani.blogfa.com

سلام استاد رستمی
انشاا... پر انرژی و شاداب و سر حال باشید بنده سرانجام به مالزی رفتم و در کنار بقیه ایرانیان مشغول به تحصیل زبان هستیم واقعا شهر زیبا و قشنگی است امیدوارم یک روزی همراه خانواده به این کشور زیبا سفر کنید هزینه ها کم است بنده توانستم در UPM در ساختمان south city خوابگاه بگیرم (خدایی شانس آوردم)
هنوز 4 روزه آمده ام اما خیلی برام زمان گذشته است و خیلی با مکان های این شهر آشنا نشده ام در ضمن اگر احیانا استاد شربی را دیدید بگویید من south city اتاقB-8-4 هستم خوشحال می شم ایشان را زیارت کنم. سرزنده و پاینده باشید. وسلام پر مهندس صمیمی و مهندس نقدی برسانید.

عارف محمدی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:53

مهندس یه سوال دارم:
آیا پدیده ی نجومی هست که طی اون یک نور در آسمون ظاهر بشه و کم کم پرنورتر و وسیعتر بشه؟

ممکنه ناشی از سقوط بخش های باقیمانده موشک های پرتاب ماهواره بوجود بیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد