ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

در مورد قفل نرم افزار Microsurvey

 با توجه به خبر پست قبلی درمورد نظر یکی از خوانندگان سایت در خصوص قفل نرم افزار Microsurvey در اینجا نظر نویسنده محترم کتاب جناب مهندس کرامت عینا نقل قول می شود:

"سلام

ممنون از معرفی و اطلاع رسانی
لازم میدونم که در مورد قفل شکسته نرم افزار توضبحاتی را بیان کنم :
1-این کتاب یا نظارت شرکت MicroSurvey بوده که در این صورت ما مجاز به قرار دادن نرم افزار قفل شکسته همراه کتاب نیستم .
2- فایل کرکی که برای نرم افزار تهیه کردم در قسمت های از برنامه به درستی کار نمیکنه .
3-هدف از نوشتن این کتاب معرفی یک نرم افزار قدرتمند از یک شرکت محض نقشه بردای برای جامعه نقشه برداری ایران هستش که مهندسین این رشته حق انتخاب بیشتری برای انجام پروژه های نقشه برداری داشته باشند و فقط درگیر نرم افزار Land -Civil نباشند.
4- نرم افزار به صورت کامل بدون نیاز به کرک به مدت 30 قابل استفاده هستش که می توان با نصب یک ماشین مجازی ( سیستم های مجازی ) در سیستم خود می نوانند هر 30 روز به 30 روز ان را دو باره استفاده کنند و یا با نصب دوباره ویندوز قایل استفاده می باشد.
5- قفل شکسته نرم افزار با سرچ ساده در اینترنت قابل دریافت می باشد . همچنین با ارسال ایمیل به اینجانب می توانم قفل شکسته آن را در اختیار آن ها قرار بدهم.
از زحمات شما در اطلاع رسانی بینهایت سپاسگذارم
و همچنین منظر انتقادات و پیشنهادات دیگر دوستان می باشم.
با سپاس و درود
سعید کرامت"

نظرات 2 + ارسال نظر
اخوان پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:50

سلام به همه عزیزان و یک تشکر ویژه از مهندس رستمی بخاطر پیگیری این قضیه و همچنین از مهندس کرامت. من فقط از کسانی که این کتاب و نرم افزار را مبفروشند گله دارم بخاطر اطلاع رسانی ضعیف و نادرست.
من این کتاب خریداری کردم و از خریدم هم کاملا راضی هستم اما من هنگام خرید فقط برای اطلاع از دوستان پرسیدم نرم افزار کرک شده است یا نه ؟ دوستان اطمینان %100 دادند که کرک شده است...!!!
به هر حال از زحمان شما ممنونم.
(مهندس رستمی از شما هم ممنون بخاطر این وبلاگ و اطلاع رسانی صحیح و شفاف)

فرید اسماعیلی پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:44 http://faridesm.ir

www.faridesm.ir

با سلام و تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد