ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

اردوی کارورزی واحد میبد به روایت تصویر

اردوی کارورزی نقشه برداری دانشگاه آزاد واحد میبد از تاریخ اول شهریور 1391 در سه مقطع کاردانی٬‌کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و با حضور 140 نفر از دانشجویان (با وجود دانشجویان واحد زرند) در منطقه نصرآباد یزد در ارتفاع 2250 متری به مدت یک ماه در حال برگزاری می باشد.

در زیر خبرهای این اردو را همراه با شگفتی های آن که بعضا برای اولین بار اتفاق می افتد٬‌به صورت تصویر ارائه کرده ایم:

تصویر دستگاه بستنی ساز (برای رفاه حال دانشجویان برای اولین بار در تاریخ اردوها!)


بعضی اساتید اردو (از راست: مهندس عطارزاده٬‌مهندس جعفری٬‌دکتر مهرابی٬‌دکتر فاطمی) البته جای مهندس اشراقی و مهندس حسینی و مهندس رشیدیان هم خالیه که سر کلاس بودند.


این هم عکس مرد شماره یک اردو٬ جناب مهندس رضا عطار زاده (سمت راست)٬ مدیر گروه نقشه برداری و مسئول اردو  -که تجربه اول ایشان می باشد و با انرژی جوانی به دنبال ارتقاء و بالا بردن کیفیت اردو می باشند- به همراه پدر نقشه برداری میبد٬ جناب مهندس کاظم ناظریان (سمت چپ).


این هم عکس بعضی از اعضای گروه 41 اردو که در حال انجام عملیات تعیین موقعیت GPS هستند.


ادامه عملیات GPS با گروه ۴۲ این اردو


این هم جدیدترین عکس من و دکتر فاطمی که همین اردو و امروز تهیه کردم.




نظرات 15 + ارسال نظر
همایونفر چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

از سمت راست دکتر مهرابی - دکتر مهرابی- دکتر مهرابی... کلا دکترررررررررررررر مهرابی...

اخوان چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

با دیدن این عکس ها دلم برای اساتید محترم ، حال و هوای اردو تنگ شد (البته اردوی کارورزی روستای فارسیان سال 86)

[ بدون نام ] جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:58

کلا کسی که سال 1 یا 2 دکترا باشه حتما باد بهش دکتر بگین؟
بهتر این طرز حرف زدن رو از ادبیاتمون پاک کنیم. سعی کنیم آنچه که هستیم و آنچه که هستند رو نشون بدیم

فرزاد قربانی جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 http://farzadghorbani.blogfa.com

سلام استاد رستمی.من دانشجوت بودم دراموزشکده میبد.الان کارشناسی نقشه برداری ام راتموم کردم.خوشحال میشم به سایتم سربزنید

مانی یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

سلام استاد ارجمند
با دیدن این عکس ها خیلی دلم برای خودم و بچه های موسسه دانش پژوهان اصفهان که بسیار با استعدادتر از خیلی از بچه های دانشگاه های ژولی هستند...سوخت که چرا با اردوی کارآموزی در این دانشگاه اجرا نشد؟در این مورد آقای مهرابی در جریانه ...اما یه نکته مشخص شد که پول خیلی استاد ها را دور هم جمع میکنه ...آقای فاطمی آقای مهرابی و ..!!!

سلام
چه خبر است برادر کمی آهسته تر. !
با استعداد تر ، پول و...
چرا این همه ادعای بی دلیل
کمی فکر کنید.
مشکل در دانشگاه خودتان است....
وگرنه حداقل یکسال و اندی در این دانشگاهها همین افراد در خدمت دانشجویان بودند.
کمی هم خودتان را مقصر بدانید.
موفق باشید
فاطمی

سروش یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:51

سلام
به به همه اساتید عزیز و دوست داشتنی
پیر و جوان گروه نقشه برداری هم هستند
مهندس عطارزاده خیلی مرده دمش گرم
صدای ما را از محل ادو می شنوید

مانی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:25

استاد عزیز سلام
خیلی خوشحالم که جواب دادین.این نکته خوبیه.و چه جالب که در وبلاگ آقای رستمی جواب شما رو میخونم.
آقای فاطمی عزیز در خبره بودن شما در مسائل درسی هیچ بحثی ندارم و نیست.اما در ادعای بی دلیل که گفتین هزار و یک حرف دارم!
اولا در زمینه استعداد حرفم کاملا نسبت به نتایج کارشناسی ارشد بدون نقصیه.(دوستانم در میبد در حال تحصیل هستند و تقریبا از نتایج آگاهی دارم)
دوما تقصیر دانشجو رو کامل بیان کنید! بنده که متوجه نشدم!
دوما شما و بقیه اساتید بزرگ درسته اونجا تدریس میکردین اما برای رضای خدا که نبوده...شما که انقدر فهمیده هستین چرا به این کاستی ها در اون دانشگاه اعتراض نکردین!!؟؟زبان دانشجو که مشخصه بسته است.
همیشه سلامت باشین

سلام دوست عزیز
هنوز عجله میکنید و پرشتاب پیش می روید.
وبلاگی که ملاحظه میکنید از سال 84 مشترکا با اقای مهندس رستمی بناگذاشته ام و حاصل تلاش مشترک هردو ماست. مطالبی که ایکون را دارند مربوط به شخص اینجانب است. بنابراین جای تعجب ندارد که در وبلاگ خودم مطلبی را بنویسم!
نکته دوم این که کاش تلاش می کردید بفهمید چرا در عرض یک ترم همه اساتید قبلی (فارغ از نام ) از دانش پژوهان رفته اند. و اساسا کدام اطلاعات به شما اجازه این تحلیل را داده است که فکر کنید در اردو و اساسا در تدریس پولی هست که اساتید به خاطر آن جمع شوند. حداقل سری به لیسانسهایی که در کارهای اجرایی وارد شده اند بزنید و از حقوق آنها و حق التدریس اساتید هم بپرسید تا کمی قضاوتتان تغییر کند.

نکته سوم این که وقتی دانشگاهی اساسا اردویی برگذار نمی کند (حال به همت معاون آموزشی، به همت مدیر گروه یا هر بی تعهد دیگری) و البته وقتی دانشجویان هیچ اعتراضی به این شیوه من دراوردی که فقط در آن موسسه برقرار است نمی کنند حال تقصیر اساتید مربوطه چیست؟
به نظرم باید کمی در تعلل و همچنین تمکین خود به هر شرایطی که برایتان پیش می آورند شک کنید.
من در یک ترم حداقل در جهت اعتراض به وضع موجود سر کلاس پردازش تصویر حاضر نشدم و دانشگاه هم به راحتی یک دانشجو را جایگزین من کرد.
فکر می کنید عکس العمل دانشجویان آن کلاس چه بود؟ هیچ.
کمی با انصاف قضاوت کنید تا حداقل انگیزه ای برای ادامه کار امثال من برای تدریس باقی بماند وگرنه دهها پروژه برای پول درآوردن هست.اگر شما اساتید خود را ا این روحیه می شناسید
موفق و سلامت باشید
فاطمی
20-6-1391

مانی دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:10

استاد عزیز این شاید آخرین دیالوگ متنی باشه که براتون مینویسم.
اگه منظورتون از اطلاعات همان استعداد بچه های دانشگاه است سند من اینه که فقط ۸ نفر از بچه های دانش پژوهان رتبه های ۳۰۰ تا ۴۳۰ بودن(البته با گفته های خودشون بنده هم ۶۰۰ شدم) حالا کلاهتون را قاضی قرار چند نفر از بچه های میبد با اون امکانات این رتبه هارا کسب کردن!!؟
اشتباه جایگزینی شما با یک دانشجو را کاملا قبول دارم و فاجعه درسی بسیاری که بعد از آن رخ داد.(درس های دیگری که اطلاعاتی تو اون زمینه نداشت به اون آقای جوان دادن که فریاد بسیاری درآمد مانند تعدیل و فتوگرامتری)
در زمینه تعلل که فرمودین وقتی شما را با این سابقه به راحتی کنار میزنین فکر میکنین یک دانشجو را نمیتوانند با هزار یک ادعا اخراج کنند؟؟
بیایین یک طرفه به قاضی نریم...
اما واقعیت اینه که گذشته را نمیتوان برگردانند.استاد عزیز من کار نقشه برداری انجام نمیدم علاقه ای هم ندارم.در حاله حاضر در قسمت روابط عمومی یک شرکت متعبر عمرانی کار میکنم .به خاطر همین بسیاری از زمانم در اینترنت بسر میبرم و به خاطر همین با توجه به علاقه بسیارم به اساتید گذشتم همیشه به سایت هاشون سر میزنم ...شما هم یکی از اون اساتید هستین.
این بحثی که بین ما رخ داد منشا اون یک عکس هایی بود که تو این وبلاگ دیدم(اردو ) داغ منو تازه کرد.میشه اینم از عواقب وبلاگ نویسی دانست که اطلاعات را به روز و به دقت ارائه میکنه.
امیدوارم همیشه موفق باشین(البته یه کم هم سخت گیری هاتون را کمتر کنین جناب دکتر فاطمی)

پرسید یکی که عاشقی چیست

گفتم که چو ما شوی بدانی....

موفق باشید

همایونفر پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:43

شما جیب مارو نزن عاشق بودن پیش کش

عارف محمدی یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03

سلام مهندس.خسته نباشید
مهندس چرا از اردوی تفت عکس نزاشتین؟

سلام
ممنون از نکته سنجی شما
من از خودم هم این سوال را پرسیدم
دلیلش این بود که در اردوی میبد فرصت بیشتری بود و دانشجوها کلاس نمی اومدند! بی حال بودند و خواب!
ضمنا اینترنت پرسرعت در اردوی میبد باعث شد تا در اوقات بیکاری این تصاویر را بگذاریم
به هر حال هر خبر و عکسی در جای خودش خوبه و اگر بگذره ممکنه جذابیتی نداشته باشه
اگر فرصت شد چند تا عکس از چادگان می گذارم

احسان فراحتی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:59 http://www.survey.blogfa.com

با سلام خدمت اساتید گرامی
تصاویر بسیار خاطره برانگیز بود
اساتید گرانقدر ، اقایان ، ناظریان ، رستمی ، فاطمی ، مهرابی بادرود فراوان و بهترین آرزوها برای شما
احسان فراحتی
ورودی 79 دانشگاه میبد

سلام
و تشکر از لطف شما
در پناه حق موفق باشید

سعید طبیبی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:42

من پارسال اردو بودم ولی اینطور که از دوستام شنیدم امسال استادهای خیلی خوبی اومده بودن و امکانات هم بیشتر بوده
دست مسئولینش درد نکنه مخصوصا مهندس عطارزاده
دلم واسه دانشگاه و اساتید و بچه ها خیلی تنگ شده:(

رضا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:20

چرا از اقای عطارزاده حرفی نزدید اقای رستمی...دوست دارم بیشتر در موردشون بدونم...راستی ایشون دکترا شرکت نکردن؟؟
با تشکر

رضا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:21

چرا بهم جواب ندادید مهندس رستمی؟؟

سلام
بهتره این سوالات رو از طریق ایمیل دنبال کنید
راستی چرا اینقدر براتون مهمه که از ایشون بیشتر بدونید؟!
با احترام
رستمی

علیرضا حیدری چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:48

سلام مهندس فاطمی بنده در موسسه دانش پژوهان با شما rs پاس کردم باور بفرمایید زمانی که از رفتن شما مطلع شدم شدیدا اعتراض کردم توی کلاسها بحث مطرح کردم از رفتن مهندس مهرابی متاثر شدم ولی افسوس که بچه ها گفتن ای بابا پاس کنید بره!!! در ضمن از بچه های میبد در موسسه رتبه 400و خورده ای هم بود بنده 840 شدم در رابطه با بحث آقا نیما عرض کنم دانشگاه میبد زبده ترین مهندسین رو از نظر کار عملی تحویل جامعه داده خود استان اصفهان اکثر پروژه هاش فارغ التحصیل میبد به خودش دیده ولی موسسه دانش پژوهان در زمینه عملی شدیدا ضعیف کار میکنه و دلیلش اینه که استاد اهل عمل نداره مهندس فاطمی یادت بخیر خدا قسمت کنه بشینیم سرکلاست موید باشی

سلام دوست عزیز
از لطف شما ممنونم
و برای شما ارزوی موفقیت می کنم
به قول خدا لیس للانسان الا ما سعی
فاطمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد