ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی وبلاگ استادان علیه تقلب

همان طور که می دانید تقلب یکی از بلایای معروف دانشجویان بوده است ولی در چند سال اخیر دامن پژوهشگران و اساتید را هم گرفته است. و و بر اساس این اصل مهم وای به روزی که بگندد نمک! باید از این بلیه ترسید.

جعل مدرک، جعل عنوان، کپی مقالات دیگران و گاه کتاب دیگران و ... متاسفانه در جامعه ما رواج روز افزون دارد و بدترین وجهه این قضیه این است که قبح و زشتی آن ریخته است و برایمان دارد عادی می شود.

وبلاگی را پیدا کردم که به همت برخی اساتید محترم با نام استادان علیه تقلب شکل گرفته است 

و با آدرس زیر قابل دسترسی است.


http://pap.blog.ir/

به نظرم حرکت خوبی است که با همت این همکاران گرامی شروع شده است و باشد که دیگران هم به این حرکت کمک کنند و همکاری نمایند. در توضیح این وبلاگ متنی جالب آمده است که عینا از آن نقل می کنیم:


به‌نام خداوند هستی و هم راستی

این بلاگ به همت تعدادی از استادان دانشگاه‌های کشور ایجاد شده است و هدف آن مبارزه با تخلف و تقلب علمی در دانشگاه‌ها چه از سوی دانش‌جویان و چه از سوی اعضای هیات علمی است. متاسفانه ما شاهد گسترش حرکت‌های غیر اخلاقی در فضای علمی کشور هستیم که با انگیزه‌هایی چون اخذ مدرک، پذیرش یا ارتقای مرتبه‌ی دانشگاهی صورت می‌گیرتد.

ما با هرگونه تقلب مخالفیم و سکوت در برابر آن‌را هم جایز نمی‌دانیم. در این بلاگ قصد داریم برخی موارد و روش‌های تقلب‌ را بیان و ضمن آموزش به دانش‌جویان و تلاش برای اشاعه‌ی اخلاق و آداب حرفه‌ای در جمع خودمان‌، مسولان را وادار کنیم تا به مشکل تقلب و ریشه‌های آن واکنش جدی نشان دهند.


برای این دوستان ارزوی توفیق روز افزون داریم


نظرات 2 + ارسال نظر
بیکار شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

یادم به اصل ارشمیدسی افتاد که درباره این می باشد:
اگر E>0 آنگاه یک عدد طبیعیnوجود دارد که n>1/E می باشد .
حال کافی است Eرا یک تقلبی کوچک و n را یک تقلبی بزرگتر تعریف نماییم لذا همواره دست بالای دست بسیار است
بنابراین هیچ گاه تقلبی از بین نمی رود

دوباره بیکار جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:46

دیدن عجیب ترین روش تقلبی
لینک:http://djhamid.rozblog.com
مطمئنا خوشتان میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد