ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

خبرهایی از کلاسهای نقشه برداری در سال ۹۰

سال ۹۰ که هنوز در ابتدای آن هستیم و به سلامتی ماه فروردین هم پشت سر گذاشتیم سالی است که یواش یواش معلوم میشه که چه سالیه؟

اما بچه های سرشکنی باز کیک تولد و گرفتند و روی آن فرمولی از سرشکنی نوشتند تا با خوردن آن بتوانند این درس را پاس کنند. اونهایی که بار اولشون بود که که حسابی جا خورده بودند:

دیروز در کلاس تعیین موقعیت هم یک سوژه دست داد که باعث شد عکس رو بچه ها تهیه کنند و در زیر قرار بدم. دانشجویی که برای رفع اشکالاتش با جزوه میومد پیش من و سوال می پرسید. مثل اینکه روش نمیشد سوالاتش رو بلند بپرسه اما روش میشد که بیاد جلوی کلاس و همه ببیننش!


نظرات 2 + ارسال نظر
سید دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:35

بسمه تعالی
در مورد استخراج اوقات شرعی درخواست کرده بودم
فرمودید ایمیل زدید رفتم بررسی کردم خبری نبود
فرمودید به سایت مرکز تقویم و اوقات شرعی مراجعه کنید
قابل ذکره که واقعا سرشون شلوغه و به این درخواستها جواب کامل نمیدند
خودتون دستبکار بشید و از ثوابش بی نصیب نمونید
با تشکر سید

کرامت یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:44 http://www.jade-abrisham.com

سلام استاد گرامی
من نیاز مند به برنامه سرشکنی نقاط ترازیابی می باشم.اگر برنامه فوق را دارید(متلب) و برای شما مقدور می باشد.برای اینجانب ارسال نمایید .

jade-abrisham@Live.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد