ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

مهلت ارسال مقالات برای همایش 90

همانطور که در مطلب قبلی هم متذکر شدیم سازمان نقشه برداری کشور مهلت ارسال مقالات برای همایش ژئوماتیک 90 را تا 20 اسفند ماه تمدید کرده است. لذا دوستانی که علاقه مند به ارسال مقاله هستند می توانند در این زمینه اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر در

http://geoconf.ncc.org.ir/Index.aspx


موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
پایگاه خبری تحلیلی عمران ، معماری، چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:15 http://BanaNews.ir

قابل توجه وبلاگ نویسان ساختمانی (عمران، معماری و شهرسازی)
بنانیوز (www.BanaNews.ir) به عنوان مرجع خبری صنعت ساختمان کشور (عمران، معماری و شهرسازی) به منظور شناخته شدن و اعتلای وبلاگهای این حوزه، خدمات ویژه ای را برای وبلاگهای تخصصی در نظر گرفته است و امیدوار است این اقدام به ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در تولید محتوای ناب علمی تخصصی در فضای اینترنت و تشویق نویسندگان وبلاگها بیانجامد.
از این رو از مدیران محترم وبلاگهایی که به صورت تخصصی در زمینه عمران، معماری و شهرسازی به فعالیت می پردازند، دعوت می شود معرفی وبلاگهای خود را جهت انتشار در بنانیوز ارسال نمایند.
سعی شود معرفی وبلاگ کامل و جامع بوده و شامل نام و آدرس اینترنتی وبلاگ، معرفی دست اندرکاران و نویسندگان، تاریخچه وبلاگ، موارد تحت پوشش، و ... باشد و اگر به طیف خاصی اختصاص دارد ذکر شود. معمولا یک معرفی خوب در دو یا سه پاراگراف تنظیم می شود و شامل حداقل 400 کلمه می باشد ولی برای ارج نهادن به خلاقیت وبلاگ نویسان چهار چوب خاصی تعیین نمی شود تا هر وبلاگ نویس بر اساس سلیقه خود متن معرفی وبلاگ را تنظیم نماید.
علاوه بر این، مدیران وبلاگها می توانند به صورت دوره ای مطالب مفید وبلاگ خود را جهت انتشار با نام و آدرس وبلاگ به بنانیوز ارسال نمایند.
بدین منظور کافی است مطالب را به آدرس ایمیل بنانیوز (Info@BanaNews.ir) ارسال نمایید. هر گونه سوال را با دفتر بنانیوز (سرکار خانم کیانی) در میان بگذارید. شماره تلفنهای دفتر بنانیوز: 02188008044 و 02188335451

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد