ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

سایت جاده ابریشم

جاده ابریشم نام همان نرم افزار اتوکد و نقشه برداری فارسی است که توسط آقای سعید کرامت چند سال قبل منتشر شد. همزمان وبلاگی را ایشان منتشر کرد که هم اینک آنرا به  سایت تبدیل نموده و در فیس بوک نیز راه ارتباطی گذاشته اند. در زیر نشانی این سایت و خبر آخر آن منتشر شده است:

"بیش از یک سال هست که وبلاگ  " جاده ابریشم  "  شروع به فعالیت کرده و با توجه به اینکه در کشور عزیزمان ایران در فضای اینترنت برای جوامع علمی و مهندسی سرمایه گذاری صورت نگرفته و متاسفانه این امر بخصوص در مهندسی نقشه برداری بیشتر می باشد .بر این اساس در حدود دوسال گذشته فعالیت های انجام دادیم که بتوانیم کاستی ها و کمبود های این جامعه را برطرف کنیم . در این خصوص  امیدواریم توانسته باشیم در راه خدمت و ارائه دانسته خود در جامعه بزرگ ژئوماتیک گامی نهاده باشیم  و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم نیازهای جامعه بزرگ ژئوماتیک را برطرف سازیم.

به هین خاطر وبلاگ "جاده ابریشم " را به یک وب سایت اینترنتی تبدیل می کنیم . تا بتوانیم خدماتی بیشتر و امکاناتی بهتر  را در این سایت داشته باشیم. در حال حاضر  دامنه سایت با آدرس  www.jade-abrisham.com   ثبت گردیده و در حال برنامه نویسی  و طراحی سایت می باشیم (در حال حاضر با وارد کردن آدرس بالا به همان وبلاگ جاده ابریشم خواهید رفتید. امیدواریم تا کمتر از دو ماه طراحی سایت تکمیل گردد  و وب سایت جاده ابریشم آماده ارائه خدمات باشد)"

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید کرامت شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:14 http://www.jade-abrisham.com

سلام استاد
ممنون از اینکه خبر سایت شدن را در وبلاگ خود قرار داده اید .

با آروزی موفقیت و شادکامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد