ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی دو فعالیت جدید اینترنتی در علوم ژئوماتیک

فعالیتهای جدید دوستداران و علاقه مندان به علوم ژئوماتیک روز به روز در حال گسترش و در راستای پیشرفت این علم و آسان شدن دسترسی به اطلاعات و داده ها صورت می گیرد. در زیر به معرفی دو کار جدید می پردازیم : 

 

۱- فضای مجازی دانلود عمران- نقشه برداری شاهرود: این فضا که با استفاده 4shared آماده شده است، برای دانلود جزوات، سوالات، آیین نامه ها و نرم افزارها و دیگر اطلاعات مفید در زمینه نقشه برداری می باشد. مجری و طراح آن مهندس بهرام صفائی مدیر گروه کارشناسی نقشه برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود می باشد. این فضا بیشتر مورد استفاده دانشجویان آن دانشگاه و مورد استفاده دیگر دانشجویان و اساتید و فارغ التحصیلان می باشد. برای اتصال به این فضای مجازی به نشانی زیر مراجعه نمایید: 

 http://www.4shared.com/dir/21017205/b77d2db0/sharing.html 

 

2- فروشگاه آنلاین محصولات نقشه برداری: این فروشگاه نیز به همت مهندس پاکنهاد آماده شده است و ایشان هدف خود را برای راه اندازی این فروشگاه به صورت زیر اعلام می دارند: 

"پس از استقبال دوستان عزیز از وب سایت جامع نقشه برداری بر آن شدیم تا خدمتی دیگر را به جامعه مهندسین نقشه بردار ایران عرضه نماییم. فروشگاه آنلاین محصولات نقشه برداری با هدف ارائه محصولات نقشه برداری با کمترین هزینه و  زمان ممکن به مهندسین محترم نقشه بردار شروع به کار کرده است. در این فروشگاه از سیستم خرید پستی پرداخت استفاده شده است بدین صورت که پس از سفارش، مشتری محصول انتخابی را درب منزل از مامور پست دریافت کرده و وجه کالای خریداری شده را به مامور پست پرداخت می کند. هدف ما اعتلای جامعه مهندسی نقشه برداری است و در این راه دست شما را به گرمی می فشاریم."  برای ورود به نشانی زیر مراجعه نمایید: 

http://www.shop.surveying.ir/fa/index.php

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد