ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی موسسه آموزشی ورنال

با خبر شدیم موسسه تحقیقاتی آموزشی ورنال فعالیتهای خود را جهت برگزاری کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد و آموزشهای نقشه برداری از جمله نرم افزار و دستگاه در شهرهای مختلف آغاز کرده است. ضمن معرفی این موسسه خصوصی برای این دوستان آروزی موفقیت می کنیم: 

http://www.geodesy.ir/ 

نظرات 3 + ارسال نظر
۲۳۷روز دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 http://uptodate.the-up.com

(انجمن جهانی آپ تو دیت)

آدرس اولین و بزرگترین انجمن برای شما (انجمن جهانی آپ تو دیت)-(انجمن فارسی زبانان)-(اولین و بزرگترین انجمن ) و ... در http://uptodate.the-up.com هیچ وقت تنها نیستید.



آدرس اولین و بزرگترین انجمن برای شما (انجمن جهانی آپ تو دیت)

انجمن خود را در http://uptodate.the-up.com پیدا کنید. از تمام مطالب و لینگ ها ی دانلود استفاده کنید. با درخواست از مدیر سایت http://uptodate.the-up.com انجمن مربوط به خود را فعال کنید ته مدیر سایت مطالب مربوط به آن انجمن را در سایت قرار دهد. به http://uptodate.the-up.com کمک کنید و مطالب و... خودتان را در پست های آزاد قرار دهید و با کسب امتیاز و یا داشتن درجه ی تحصیلی به راهنمایی سایر کاربران بپردازید.

محمد رضا جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50

وقت بخیر
بسیار از اطلاع رسانی شما و از اطلاعات مفیدتان سپاسگزاری می کنم بنده لیسانس برق هستم و به دنبال چنین موسسه ای نیز بودم که شما اطلاع رسانی نمودید
با تشکر

حسین جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:52

سلام بر اساتید بزرگوار جامعه نقشه برداری بسیار ممنونیم از اینکه پیشرفت های جامعه نقشه برداری را درج می نمایید با سپاس بی نهایت از ان دو استاد بزرگم

سلام
با تشکر از لطف شما. امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد