ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئوماتیک ۸۸ میعادگاه نقشه برداران یا ...

همایش ژئوماتیک ۸۸ با مراسم افتتاحیه آن در ساعت ۹ تا ۱۱ روز یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ در محل سالن کنفرانس سازمان نقشه برداری کشور شروع به کار کرد. سخنرانی عجیب و طولانی دکتر عزیزی از دانشگاه تهران از پدیده های مهم این مراسم بود. 

  

 

 رأس ساعت ۱۱ نمایشگاه افتتاح شد و سیل عظیم مشتاقان دریافت محصولات تبلیغاتی به داخل نمایشگاه و ترافیک و ازدحام جمعیت، موجب ناراحتی های مختلف شد. 

   

 

 در عوض سالن مقالات پوستری و شفاهی خالی از جمعیت و به ارائه کننده و رئیس جلسه محدود می شد! درگیری های لفظی بین مسئولان بلند پایه نقشه برداری در مراسم میز گرد روز دوم برای دانشجویان که به جمع نقشه برداران پیوسته اند، جای بسی تعجب بود.   

  

در نمایشگاه سال قبل جای شرکت ایران سوکیشا (نمایندگی سوکیا) خالی بود و امسال هم شرکت جاهد طب (نمایندگی پنتاکس) در نمایشگاه شرکت نکرده بود. غرفه محصولات تمام ایرانی سه پایه و ژالون نقشه برداری هم جالب بود. راهروهای تنگ و تاریک هم از دیگر خصوصیات نمایشگاه امسال بود.

حضور خیل عظیم غیر نقشه برداران از رشته های زمین شناسی، جغرافیا، ژئوفیزیک، کشاورزی و .... برای ارائه بیش از 70 درصد مقالات با موضوع RS و GIS می تواند خطر بزرگی برای کودتای خزنده باشد (جایگزینی آنها و کم کاری ما). کسانی که با کتاب کارگاهی و کارتوگرافی ما آشنا هستند، از مهندس امامی سراغ می گیرند که ایشان همچون کار مشترک، در همایش هم پیش ما بودند: 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد