ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

گوگل ارث به مردم غزه نیز کمک می کند

گروههای مسلح فلسطینی تأکید کردند برای شناسایی و حمله به اهداف نظامی اسراییل از برنامه (google earth) استفاده می‌کنند. ابو مجاهد سخنگوی اطلاع‌رسانی تیپ‌‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی اظهار داشت برنامة (google earth) شهرهای اسراییلی را شناسایی و آنها را در تیررس سلاح مقاومت قرار می‌دهد. 
 

 

 

 


وی افزود: اعضای تیپ‌های ناصر صلاح الدین علاوه در استفاده از این برنامه از شیوه‌های دیگری نیز برای جهت‌یابی و تعیین اهداف مورد نظر بهره می‌برد. پیش از این روزنامه یدیعوت آحرونوت چاپ اسراییل هشدار داده بود برنامه پیشرفته (google earth) حاوی آلبوم تصاویر ماهواره‌ای از اسراییل است و اخیراً کیفیت آن ارتقا یافته است. در همین راستا ابو احمد سخنگوی گروهانهای القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی نیز عنوان کرد مقاومت فلسطین تلاش خود را برای ارتقاء سطح عملیات خود علیه رژیم اشغالگر به کار می‌گیرد. گروهانهای القدس از نقشه‌های ویژة پایگاههای اسراییلی اطراف غزه و نیز قطب نما استفاده می‌کند. علاوه بر این خالد الجعبری یکی از رهبران گروهانهای شهدای الاقصی در غزه نیز گفت برنامه (google earth) را مکمل ثانویه عملیات پرتاب موشک در کنار دیگر ابزارهای هدف‌یابی گردانهای الاقصی دانست.
  

 

منبع: موسسه تحقیقات و پژوهشهای سیاسی- علمی ندا 

http://www.nedains.com/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد