ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو ۳ ساله شد.

سلام دوستان

ژئواینفو ۳ ساله شد.


بالاخره توانستیم پس از ۳ سال هنوز علیرغم تمامی گرفتاریها (که هر روز هم بیشتر می شوند) و تمامی دردسر هایی که کار در وب برای انسان به وجود می آورد بر قول خود پایبند باشیم و این وبلاگ را به لطف خدا و محبت تمامی دوستانی که ما را با ابراز نظر دلگرم می کردند و می کنند به سال چهارم برسانیم.


در ۸ آذر ۱۳۸۴ گمان نمی کردیم که مطالب این وبلاگ با استقبال قابل توجه شما علاقه مندان مواجه شود و اینگونه ما را دلگرم سازید. در آستانه سال چهارم باز از خداوند استمداد یاری داریم و از شما عزیزان انتظار همراهی. دوست داریم شما نیز در هرچه بارور شدن دنیای ژئوماتیک کمک کنید کاری که گذشتگان ما کمتر کردند و ما هنوز که هنوز است چوب عدم منابع مناسب و صحیح را در این رشته می خوریم. پس خواهش می کنیم تا اگر شما نیز خبرُ مقاله و یا هرگونه نوشته مرتبط دارید در اختیار این وبلاگ قرار دهید تا به نام خودتان در وبلاگ درج گردد.

موفق و سربلند باشید.


نظرات 1 + ارسال نظر
فرید اسماعیلی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 http://www.farid.xm.com

asatide geranghadr
jenabe aghaye rostami va jenabe aghaye emami
ba salam
ehmteraman zemne tabrik salroz tasise web logetan az faaliyat va talashhaye arzeshmandetan tashakor mikonam. salamato pirooz bashid

سلام جناب مهندس اسماعیلی
متشکر از ابراز لطف و محبتتون
البته می خواستم یادآور شوم که بنده دو کتاب را با مهندس امامی مشترک نوشتیم و این وبلاگ را با دوست عزیزم جناب مهندس فاطمی مدیریت می کنیم.
لذا در اینجا نظر شما را تصحیح می کنم
با تشکر مجدد
رستمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد