ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

روسیه کوبا را به مشارکت در پروژة Glonass دعوت می کند

وزیر ارتباطات روسیه در جریان دیدار از هاوانا پایتخت کوبا این قضیه را اعلام کرد. روسیه از زمان ریاست جمهوری پوتین به دنبال احیای پروژة  Glonass  بوده است. در حال حاضر اسن سیستم سرزمین روسیه را به خوبی پوشش می دهد و انتظار می رود در سال 2009 م کل کرة زمین را پوشش دهد.

روسیه بسیار علاقه مند ایجاد ایستگاه های ثابت در نقاط مختلف کرة زمین است تا از این طریق بتواند خطاهای تعیین موقعیت و دیتم سیستم مرجع Glonass  را تصحیح نماید. به این ترتیب دقت مورد نیاز و مطلوب در سرتاسر روسیه فراهم خواهد آمد.

ما نیز  امیدواریم که این سیستم روسها  که می تواند در کنار سیستمهای دیگر تعیین موقعیت نظیر  GPS، دقت تعیین موقعیت را به حد مطلوب برساند به زودی به وضعیت مناسب و فعال برسد تا از این رهگذر ما نیز به دقتهای بهتری در تعیین موقعیت برسیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر موسسه نقشه برداری ایران مساحت سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:34 http://www.iranarea.ir

وبلاگ بسیار پر محتوا و جالبی دارید امیدواریم همیشه در راه کسب و نشر علوم بخصوص علوم شیرین ژئوماتیک پیشرو و فعال و البته موفق باشید.
از تبادل لینک با شما خوشحال خواهیم شد. وبسایت بزرگ و جدید التاسیس ایران مساحت از شما و کلیه مهندسین و متخصصین علوم ژئوماتیک و نقشه برداری جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی وبگاه خود دعوت به همکاری و تبادل لینک وبگاه میکند.
آدرس سایت :
http://www.iranarea.ir

مدیر موسسه نقشه برداری ایران مساحت پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 18:00 http://www.iranarea.ir

تبادل لینک با ما : http://www.iranarea.ir
تماس با ما جهت اطلاع از قرار گرفتن لینک :
http://www.iranarea.ir/Contact.aspx

فرید اسماعیلی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 21:37 http://www.faridesm.xm.com

http://www.farid.xm.com/bankesoal.htm
سلامتو پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد