ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

چاپ کتاب هیدروگرافی جدید

 

 کتاب هیدروگرافی برای مهندسان نقشه بردار، تالیف  آقای مهندس تاج فیروز از طریق انتشارات سازمان نقشه برداری به چاپ رسید. این کتاب که 250 صفحه و شامل مطالب متنوع و کامل تر از جزوه ایشان می باشد، فصلی مشتمل بر آموزش نرم افزار هیدروگرافی های پک می باشد. قیمت کتاب 30000 ریال می باشد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
درد عشق جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:30 http://dardeshgh.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری.مطالبت هم خیلی خوبه.
خوشحال می شم به منم سر بزنی
نظرت با تبادل لینک چیه ؟
دوستار تو یوسف تنها

معراج بیطاری شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:34

جناب آقای مهندس سید قاسم رستمی
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
از زحمات جنابعالی کمال تشکر و سپاس را دارم .
با مشاهده علاقه وافر شما به رشته نقشه برداری و زحماتی که در راه به روز رسانی این جامه کوچک متقبل می شوید سرشار از شور و شوق خواهم شد.
در این شب های عزیز آرزوی طول عمر وسلامتی همراه با توفیق روز افزون برای شما و خانواده محترمتان از ایزد یکتا خواستارم.

GeoMapia شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 http://www.GeoMapia.net

با سلام؛

ممنون باابت اطلاع رسانی.

چهت شفاف شدن وضعیت این انجمن خواستم مطالبی را به عرض برسانم. این مطالب رو هرگز در هیچ وبلاگ و یا سایت دیگری گفته نشده و اختصاصا به توجه به احترامی که نسبت به وبلاگ شما دارم بیان میکنم. و روی سخنم مشخصا با مدیران این وبلاگ هست. و نه بازدید کنندگان.

انجمن GeoMapia فعالیت در تمام زمینه های علوم وابسته به زمین را فراهم کرده. و این فقط شامل علوم ژئوماتیک از جمله نقشه برداری نیست.

هدف ما گسترش محتوا و بحث پیرامون رشته های معماری، تمام شاخه ها عمران، شهرسازی ، زمین شناسی ، معدن و علوم پایه مرتبط با زمین میباشد.

نهایت هدف ما انتشار مطالب ارزشمند، یونیک در خصوص این علوم به زبان شیرین پارسی میباشد.

ما اکنون در شروع مسیر هستیم و لذا پس از سالها تجربه در خصوص مدیریت انجمنهای بسیار معتبر دیگر، هیچگونه تمایلی به تبلیغات بدون پشتوانه نداریم.

هنوز انجمن به طور کامل شروع به کار نکرده و عضو گیری اولیه فقط به صورت آزمایشی بوده و نباید برا اساس آن پیشداوری شود.

ضمن احترام به شما و سایر دوستان باید عرض کنم شرایط ورود به انجمن بسیار آسان خواهد بود ولیکن شرایط پایداری عضویت در انجمن بسیار سختگیرانه در جهت همان اهداف ما خواهد بود و ممکنه بسیاری از اعضا را دلسرد کند.

این تصمیم از آن جهت گرفته شده تا از پویایی محیط انجمن در گذر زمان کاسته نشود. و همینطور انجمن بتواند به فعالیت خود را بدون وابستگی به هیچ فردی (از جمله مدیریت فعلی آن) ادامه دهد.

کمی مشکلات فنی و کمی مشکلات روزمره زندگی باعث شده روند این حرکت در شروع کند به نظر برسد ولی من و دوستانم که شامل تمام علاقمندان به این علوم در پهنه گسترده ایران زمین میباشد به این حرکت اعتقاد راسخ داریم.

من همیجا از شما و سایر همکاران دانشگاهی خود دعوت میکنم. در صورت تمایل و علاقمندی به فعالیت گروهی و در راستای گسترش محتوی بر پایه وب علوم ذکر شده به خود بپیوندید.

از اینکه به نقد کوتاه انجمن پرداختید ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد