ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

برگزاری کارگاه نجوم اپتیکی


سازمان فضایی ایران به مناسبت هفته جهانی نجوم و همزمان با برگزاری دومین جشنواره وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضایی، کارگاه یک روزه نجوم اپتیکی را برگزار می‌کند.


سازمان فضایی ایران به مناسبت هفته جهانی نجوم و همزمان با برگزاری دومین جشنواره وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضایی، کارگاه یک روزه نجوم اپتیکی را برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این کارگاه که جمعی از اساتید برجسته کشور در علوم ستاره‌شناسی و نجوم رصدی در آن به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت، مروری بر آخرین روش‌های مشاهده‌ای کیهان، ابزار رصدی، ملاک‌های ساخت رصدخانه، و نگاهی بر برج تاریخی رادکان به عنوان یکی از بناهای نجومی ایران باستان، است.
زمان برگزاری کارگاه، چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه 1387 و مکان برگزاری، سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات واقع در تهران، خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان خواهد بود. ورود به این کارگاه برای عموم آزاد است.

لازم به ذکر است سازمان فضایی ایران این ماه میزبان باشگاه نجوم تهران نیز خواهد بود و نمایندگان شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران در این گردهمایی گزارش برگزاری هفته و روز جهانی نجوم را به علاقه‌مندان ارائه خواهند داد.
( به نقل از http://isa.ir)
برای دریافت فایل پوستر کارگاه آدرس زیر را دنبال کنید

http://www.isa.ir/library/upload/download/





برنامه زمانی کارگاه نجوم اپتیکی و دومین جشنواره وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های فضایی

زمان: چهارشنبه، 25 اردیبهشت 1387

مکان: تهران، خیابان دکتر شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سالن شهید قندی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد