ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

زمین مورد حمله یک سنگ آسمانی قرار گرفت

 

زمین مورد حمله یک سنگ آسمانی

حوالی ساعت 4 و 30 دقیقه صبح دیروز، سه شنبه 20 فروردین 1387 (برابر با ساعت 22 به وقت آرژانتین)، یک تکه سنگ بزرگ در حدود 15 متر قطر به صورت یک شهاب در آسمان آرژانتین نمایان شده و به زمین برخورد کرد. نور شدید حاصل از شعله ور شدن این شهاب سنگ و سپس صدای انفجار و زمین لرزه پس از برخورد آن با زمین، هزاران نفر از مردم آرژانتین را به شدت ترساند. اطلاعات به دست آمده از شاهدان حاکی است این شیئی پس از ورود به جو زمین به قطعات کوچک تری تجزیه شده و احتمالا بخشی از آن در مرکز استان اینتریوس (Entre Ríos) آرژانتین یا خاک اروگوئه سقوط کرده است. تصویر زیر با استفاده از نرم افزار گوگل ارث نشان دهند محل تقریبی برخورد می باشد:

Argentina 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان حیاتی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:45 http://imanparadiso.blogfa.com

سلام مهندسین گرامی از اظهار لطف شما و ریز بینی شما در مطالعه وبلاگم سپاسگذارم. . همین دقت و ممارست در کارتان می باشد که این یه وجب فضای مجازیتان پویا و زنده است من از مدت ها قبل با این جا آشنا شدم زمانی که دانشجو بودم و مدتی بعد که مدیر اجرایی همایش ژئوماتیک دانشگاه تاکستان شدم، هنوز خاطرم هست که شما مطلبی را تحت عنوان از همایش تا نمایش نوشتید و ما را دلگرم کردید . اما در پاسخ به سوال یا فراخوان شما برای ساخت فیلمی مستند یا داستانی در مورد رشته نقشه برداری بایستی عرض کنم من فیلم نامه در این باره نوشتم و در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد و سینمای جوانان ایران نیز تصویب شد اما همین که خواستم کا ر را کلید بزنم مسئولین دانشگاه در تهران گفتند امثال جشنواره فیلم کوتاه قران و عترت را در پیش داریم و از حیاتی بخواهید فیلمی با این مضامین تولید کند و ما لبیک گفتیم تا بودجه این وسط ها پر پر نشود و فیلم بیوسا را در زمستان 85 ساختم اما دیگر تا الان تلاش های من با وجود فیلم نامه ای محکم برای فیلم ذکر شده بی نتیجه مانده . اما شما هم اگر مایل بودید می توانید طرح یا فیلم نامه خود را برایم ایمیل کنید خدا را چه دیدید شاید برای همایش دوم تاکستان فیلمی ساخته شد و آن را در آنجا برای اولین بار به نمایش گذاشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد