ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی پروفسور نهاوندچی

 

معرفی پروفسور نهاوندچی

 

دکتر حسین نهاوندچی که مدارک لیسانس نقشه برداری و فوق لیسانس ژئودزی را از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اخذ نموده است، درجه دکتری مهندسی ژئودزی را از دانشکده سلطنتی استکهلم (سوئد) اخذ نمود. تحقیقات ایشان در زمینه فیزیکال ژئودزی و تعیین ژئوئید ایران بوده است. از سال 1989 بالغ بر 140 مقاله و ارائه در این زمینه داشته است.

 Nahavandchi

 

ایشان مدتی استاد و مدیر گروه نقشه برداری دانشگاه اصفهان بودند. سپس بعنوان استاد یار دانشگاه تهران و مسئول دانشکده نقشه برداری سازمان نقشه برداری کشور (از سال 1994) فعالیت داشتند. در سال 2001 از کشور خارج شده و در دانشگاه های سلطنتی استکهلم و دانشگاه علم و فن نروژ بعنوان همکار پژوهشی و استاد یار مشغول شدند. در سپتامبر 2004 ایشان موفق به اخذ درجه استاد کاملی از دانشگاه علم و فن نروژ شدند. ایشان در این دانشگاه هر ساله هدایت تعدادی دانشجوی دکتری و امور پژوهشی را بر عهده دارند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
hamid پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:27

سلام، دوره کارشناسی ارشد ژئودزی دانشگاه زنجان به عنوان سومین دانشگاه مجری این دوره بعد از دانشگاه های تهران و خواجه نصیر هفته گذشته به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم رسید. به قرار اطلاع دانشگاه زنجان سعی دارد اولین پذیرش دانشجو را با کنکور سال جاری کارشناسی ارشد و بصورت روزانه و شبانه داشته باشد.

mn پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:35

ایشان یکی از استادان دوره دانشجویی ما بودند((دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب))
که بعد از یک ترم تدریس با اعتراض دانشجویان کوتاه فکر مبنی بر عدم توانایی ایشان در ارائه مطالب درسی مواجه شدند
وبا کمال تعجب مدیر گروه وقت((خانم صفار زاده)) در ترم بعد به ایشان در کمل بی احترامی کلاس ارائه ندادند .....
وایشان به دادن وثیقه ۲۰۰ ملیونی از ایران رفتند (فرار کردند)

[ بدون نام ] یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:18

سلام . یعنی ایشان خوب شد که رفتند چون واقعا ار نظر علمی در حد دیپلم هم نیستند. خیلی شلخته.

با سلام
ما باید یاد بگیریم قدر و احترام اساتید خود را نگه داریم. اونهایی که می توانند در مورد درجه علمی افراد اظهار نظر کنند،‌ باید خود درجه علمی بالایی داشته باشند که در این نظر حتی نامی از خود به جای نگذاشته اند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد