ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواین­فو! تولدت مبارک

 

Geoinfo! تولدت مبارک

 

بلاخره 8 ام آذر سالروز تأسیس وبلاگ اطلاعات موضوعی در علوم ژئوماتیک فرارسید و  Geoinfo  دوساله شد. در سال اول 14 هزار و در سال دوم حدود 38 هزار بازدید کننده داشتیم که این افزایش 2.7 برابری باعث شد تا ما با دلگرمی به این کار ادامه داده و به موضوعات جدیدی در زمینه علوم ژئوماتیک بپردازیم. در اینجا یک عکس یادگاری از نویسندگان وبلاگ و خلاصه مشخصات و مطلب روز اول تأسیس سایت را قرار داده ایم تا هدف کارمان مشخص گردد:

 

سید باقر فاطمی

سید قاسم رستمی

متولد (1356) اصفهان    متأهل

فوق لیسانس فتوگرامتری از دانشگاه خواجه نصیر

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

متولد 1355 (مشهد)  متأهل (دو فرزند)

فوق لیسانس ژئودزی از دانشگاه تهران

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت

 

روز اول و ...

سلام

علوم ژئوماتیک امروزه بسیار گسترش پیدا کرده اند و زیر شاخه های گوناگونی از آن در کشور ما وجود دارد. سنجش از دور، فتوگرامتری، سیستمهای اطلاعات جغرافیایی و ژئودزی ، تعیین موقعیت ماهواره ای و نقشه برداری زمینی از زمره  شاخه های  اصلی این رشته محسوب می شوند.

امروزه در دنیای  ژئوماتیک اتفاقات متعددی می افتد که بسیاری از ما گاه از آنها اگاه نمی شویم. برگزاری کنفرانسهای متعدد، انتشار مقالات و کتب جدید، مباحث مختلف، تشکیل انجمن های مرتبط  و همچنین مجلات علمی مرتبط با این موضوع و ... همه از نمونه مسایلی است که اطلاع رسانی در مورد آنها به طور ناقص انجام می پذیرد. بر آن شدیم که محفلی دوستانه و راحت برای اطلاع رسانی در این موارد ایجاد کنیم. علاوه براین این وبلاگ محفلی خواهد بود برای ابراز عقاید علمی و مرتبط با علوم ژئوماتیک. گاه بحثهای جدیدی مطرح می شود که استفاده از عقاید همگانی در آن به حل مساله کمک شایانی خواهد نمود. از همه دوستان و متخصصان در این رشته خواهش می کنیم تا ما را از نقطه نظرات خود آگاه سازند و اگر در این حیطه از خبری جدید اطلاعا پیدا کردند ما را نیز آگاه سازند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 22:20 http://hasanazar.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی داری
یه سری به بلاگ من بزن ضرر نمی کنی

samaee پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:15 http://gisement.net

مبارک باشه.

تو این زمونه ای که وبلاگهای فعال در زمینه نقشه برداری به تعداد انگشتهای دو دست نمیرسن، حضور شما برای جامعه نقشه برداری در فضای وب بسیار دلگرم کننده است.

به امید موفقیت روزافزون شما در تمامی مراحل زندگی

شاد باشید.

سلام جناب مهندس سمائی
ممنون از اظهار نظرتون و لطف و محبتی که دارید.
اگر امکان دارد خلاصه بیوگرافی و رزومه خود را بفرستید تا همه ما با فعالیتهای خوبتان در سایت ژیزمان بیشتر آشنا شویم.
با تجدید سپاس

فرزاد یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59

سلام و تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد