ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

معرفی دو پرفسور جوان ژئودزی و یک ...

معرفی دو پرفسور جوان ژئودزی و یک ...

 

همیشه انرژی و شور و هیجان جوانی می تونه باعث ایجاد خلاقیت و انجام کارهای بزرگ بشه، اگر اراده کنیم و تصمیمات مهم و درست را عملی کنیم. امروز شما را با دو استاد جوان و بزرگ در زمینه رشته مان آشنامی کنیم:

 

1- پرفسور دکتر نیکو اس نیوو (Nico Sneeuw ): در سال 1989 موفق به اخذ دکتری مهندسی ژئودزی از دانشگاه دلف هلند شد. مراتب علمی دانشگاهی را با تدریس در دانشگاه دلف (93-90) و دانشگاه مونیخ (2001-1993) و در دانشگاه کلگری کانادا (تا سال 2009) دریافت کرده است. از سال 2005 تا کنون استاد و رئیس بخش ژئودزی دانشگاه اشتوتگارد آلمان می باشند.

nico sneeuw 

تخصص ایشان در فیزیکال ژئودزی بوده که بیش از 35 مقاله علمی و چند جزوه دانشگاهی در این زمینه منتشر کرده است. در حدود 100 سخنرانی علمی در همایشها و کنفرانسهای بین اللملی داشته است. برای ارتباط با ایشان می توانید از ایمیل زیر استفاده نمایید:

sneeuw@gis.uni-stuttgart.de

 

عکس زیر در حاشیه نشست علمی فیزیکال 2004 مونترال گرفته شده است که دکتر اس نیوو (نفر سوم ازراست) را در ضیافت شام در یک رستوران ایرانی همراه با خانم آزاده کوه زارع (از از فارغ التحصیلان رتبه اول دکتری ژئودزی دانشگاه کلگری) نشان می دهد:

UNB-montral 

Azadeh Koohzare (first left) shares a bit of the taste of her home country's cuisine in an Iranian restaurant. Enjoying the dinner with her are (left to right) Mohammed Al-Shahri, Rodrigo Leandro, Dr. Peter Dare, Mustafa Berber, Dr. Nico Sneeuw (University of Calgary), Dr. Marcelo Santos, and Mazhar Rafiq

 

2- پرفسور دکتر علیرضا آزموده اردلان: در سال 2000 موفق به اخذ دکتری مهندسی ژئودزی از دانشگاه اشتوت گارد آلمان شد. مراتب علمی را تا اخذ درجه استاد یاری را با تدریس در دانشگاه اشتوت گارد و دانشگاه تهران دریافت کرده است. هم اکنون عضو هیئت علمی گروه مهندسی ژئوماتیک دانشگاه تهران می باشند. 

Ali reza Azmoode Ardalan 

تخصص ایشان در فیزیکال ژئودزی ماهواره ای بوده که بیش از 40 مقاله علمی، چند جزوه دانشگاهی، برای 38 نفراستاد راهنمای پایان نامه کارشناسی ارشد، 5 نفر استاد راهنمای دکتری ژئودزی و انجام ده ها طرح و پروژه تحقیقاتی در زمینه ژئودزی. رزومه کامل و نشانی اینترنتی ایشان را از آدرس زیر دنبال کنید:

http://eng.ut.ac.ir/RESUME_FACULTYMEMBERS/Resume.asp?ID_FACULTY=98

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:11

با سلام
اینجانب با توجه به این که یک نقشه بردار هستم و در یک کارگاه راه سازی کار می کنم با این حال کار من در کارگاه یک کار خدماتی در نظر گرفته می شود چرا با این که کل کارها با محوریت نقشه بردار انجام میگیرد همچین دیدگاهی وجود دارد گلایه من از اساتید این رشته است در کارگاه ها که اغلب فارغ تحصیل این رشته مشغول این کار هست فرقی بین دیپلم تجربی و کاردان و کارشناس نمی باشد چرا؟؟؟؟؟؟؟
اگر در یک کارگاه نقشه بردار میبایستی کل ارقام را به عمرانی بدهد و ایشان جدول ضرب انجام دهد که صورت وضعیت پر شود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا شمایی که در راس امور و دیگران فکری برای این موضوعات نمی کنید
چرا بازار کار نقشه برداری توسعه پیدا نمی کند رشته فتو گرامتری و رشته های دیگر
به نظر شما پزشکی بیشتر پیشرفت کرده یا مهندسی!!!
این تونل توحید که ساخته شد اصلا حرفی از نقشه برداری شد
از اکیپ نجاری که قالب می ساختند (در جای خود محترم) صحبت شد ولی........
این که این رشته در چنین جایگاهی قرار دارد از بی توجهی اساتید نسبت به تبلیغات در این رشته است
نمی دانم در مورد انواع رشته ها معماری و عمران و ... در این رسانه ها صحبت میشود به جز نقشه برداری(بله در مورد هلال ماه خبر دارم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد