ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

امارات ماهواره دبی ست 1 را به فضا می فرستد

با تشکر از مهندس محمد رضا جعفری، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان خبری که ایشان برای geoinfo ارسال کرده اند را عینا درج می کنیم:


امارات متحده عربی ماهواره دبی ست 1 را در سال 2008 میلادی به فضا میفرستد. احمد عبید المنصوری، مدیر موسسه ارتباطی و تکنولوژی امارات و مجری این طرح با اعلام این مطلب گفت: این ماهواره با همکاری یک شرکت روسی در اواخر سال آینده به فضا فرستاده خواهد شد. وی افزود: این ماهواره جهت کسب اطلاعات هواشناسی، تغییرات جعرافیایی و غیره در جو زمین قرار خواهد گرفت. وی خاطرنشان کرد که مرحله دوم ساخت این ماهواره توسط شرکت روسی آغاز شده که این مرحله تا پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهد شد. Spacedaily.comمنبع:
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسن تسخیری یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 http://www.gisiran.com

سلام استاد خسته نباشید . . . همچنان در فکر فتح آسمانها و ستارگان هستید . . . چند وقت پیش تو نمایشگاه یک دکتری داشت درباره فواصل عجیب ستارگان و ارتباط آنها با آیات قرآن صحبت میکرد پیش خودم گفتم مهندس رستمی بیخود نیست اینقدر به آسمان علاقه دارد . ضمنا یک کار کوچولویی را شروع کردم مخلوطی از GIs و برنامه نویسی خوشحال میشم از سایت ما دیدن کنید و ما را از نظرات همیشه سازنده خود بهره مند نمایید . www.GISIRAN.com با تشکر محمد حسن تسخیری .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد