ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

استانداردهای دقت


سلام دوستان
گرچه همیشه می گوییم این تابستان دیگر تمامی کارهای عقب مانده را انجام می دهیم ولی مثل همیشه گرفتاریهای مختلف باعث شده است تا به وبلاگ هم نرسیم. گرچه شما با گذاشتن نظراتتان ما را دلگرم می کنید. اینبار سایت بسیار جالبی به شما معرفی خواهیم کرد که موضوع اصلی آن در کشور ما بسیار مغفول مانده است. سایتی برای استاندارد دقت های مختلف.


http://www.fgdc.gov/standards/standards_publications

دراین سایت شما می توانید مطالب جالبی برای انواع استانداردها دریافت کنید. اکثر استانداردها مربوط به اطلاعات مکانی است که البته به زبان انگلیسی تدوین شده اند.
مجموعه آنها می تواند برای محققین، سازمانهای کاری و تحقیقاتی و شرکتهای مختلف مفید واقع شود. این مجموعه به صورت رایگان بوده و خوب به راحتی آنها را می توانید دریافت کنید. اگر چرخی هم در سایت مذکور بزنید بد نیست! چیزهای جالب دیگر هم در این رابطه پیدا خواهید کرد.
نظرات 1 + ارسال نظر
Samaee یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 http://geomatix.blogspot.com

سلام
متاسفانه خاصیت نقشه برداری اینست که که از دنیای اینترنت دور باشی . تو این وضعیت وقتی به "google reader" سر میزنم و پست های شما را میبینم دلگرم میشوم. موفق باشید . ضمنا سایت http://www.iho.shom.fr/ در مسیر Location: Home > Publications
> IHO Download Section
استاندارد های هیدروگرافی را برای دانلود گذاشته است . علاوه بر آن سعی میکنم در سایتم آپلودش کنم. ضمن اینکه این استانداردها در واقع یک جزوه نقشه برداری کامل هسنتد که در مورد همه چی صحبت میکنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد