ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

اردوی کارورزی نقشه برداری

با اتمام امتحانات نیم سال دوم و شروع فصل تابستان. برگزاری اردوهای نقشه برداری در شهرها و  دانشگاه های مجری دوره های نقشه برداری در اولویت قرار می گیرد

ما نیز همچون سالهای قبل در برگزاری اردوی دانشگاه شاهرود آماده شده ایم. این اردو در منطقه ییلاق نشین فارسیان در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق رامیان و آزاد شهر قرار دارد. جای همه همکاران و دانشجویان شرکت کننده در این اردوها خالی است و از همینجا یاد و خاطرات اردوهای سال قبل همه کسانی را که با ما بودند. زنده می کنیم و امیدواریم هر کجا هستید سلامت و موفق باشید.

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد کیال چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:46 http://geomaticans.blogfa.com

سلام
من شما را لینک کردم
لطفا وبلاگ من را لینک به وبلاگتون بکنید
به امید لرتباطاتی بیشتر
موفق باشید

سلام
با تشکر متقابلا لینک شما در وبلاگ قرار داده شد.
موفق و سلامت باشید

مهرداد سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:30

سلام من دانشجوی نقشه برداری هستم و بدنبال یک برنامه نوشته شده بوسیله نرم افزار مطلب در مورد ترازیابی میگردم در صورت اطلاع لطفا برای من mail نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد