ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

از همایش تا نمایش!

 

از همایش تا نمایش!

دانشگاه آزاد واحد تاکستان در 27 ام اردیبهشت ماه، یک همایش علمی در زمینه مهندسی نقشه برداری و ژئوماتیک برگزار کرده است که از نظر مقالات ارائه شده و کارگاه های آموزشی، می توان آنرا بعد از همایش سالانه ژئوماتیک، با ارزش تلقی کرد. در این همایش با ارائه 10 مقاله سخنرانی و 6 مقاله پوستری از چهره های سرشناس علمی همچون دکتر کیامهر، عسگری، عباسی، سعادت سرشت، بهنبیان، جمالی، ساعی، امینی و ... و برگزاری یک کارگاه آموزشی، یک نمایشگاه کتاب تخصصی و یک نمایشگاه تجهیزات نقشه برداری، که نام همایش به معنای واقعی برازنده آن بوده است. اما در گردهمایی 3 خرداد میبد که با عنوان همایش برگزار شد، برنامه های آن بیشتر جنبه نمایش و تبلیغ داشت تا همایش. با توجه به هزینه های زیاد این برنامه ها که از شهریه دانشجویان تأمین می شوند، حیف است که اهداف غیر علمی مورد توجه قرار گیرند. امیدواریم مسئولین نقشه برداری کشور، با دقت بیشتری برای برگزاری همایشها تصمیم گیری نمایند و از ریخت و پاش پرهیز نمایند. این هم برنامه همایش نقشه برداران ایران (بصورت PDF دانلود کنید):

 

http://farid.xm.com/barnameyezamanbandi.pdf

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر مبارکی یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:40 http://surveyman.blogfa.com

سلام مهندس
وبلاگ خوبی با مطالب مفید و ارزشمند دارید بهتون تبریک میگم . امید است با تشکیل و بهنگام سازی این وبلاگها بتوان قدمی در معرفی و به روز رسانی علوم نقشه برداری انجام داد.
درضمن وبلاگ شما در وبلاگ اینجانب لینک شد .
یا حق www.surveyman.blogfa.com

امین چهارشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 http://www.jnn_ir.persianblog.com

با سلام . از همکاری شما با خود بسیار خوشنود بوده و آن را به فال نیک می گیرم .
شما می توانید نگارش اخبار و مقالات نجومی جالب خود را به من اطلاع دهید تا لینک مستقیم آن را در صفحه اصلی وبلاگ قرار دهم .
با تشکر .

مقداد حیدری چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:26 http://www.omran84.blogfa.com

سلام خسته نباشید وبلاگ بسیار خوبی دارید در صورت تمایل برای تبادل لینک می توانید لینک وبلاگ ما را با عنوان ( وبلاگ تخصصی دانشجویان عمران دانشگاه بیرجند ) در وبلاگ خود ثبت کنید و برای پیشنهاد عنوان لینک وبلاگ خود ما را مطلع کنید . با تشکر مدیرو بلاگ تخصصی دانشجویان عمران دانشگاه بیرجند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد