ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

شاتل دیسکاوری به زمین برگشت

سفینه فضایی دیسکاوری پس از یک ماموریت 13 روزه، روز دوشنبه (17 ژوییه) به زمین برگشت.سفینه دیسکاوری در ساعت 13:14 به وقت گرینویچ در پایگاه "کندی" در ایالت فلوریدای آمریکا به زمین نشست.نگرانیهایی در خصوص وضعیت جوی برای بازگشت دیسکاوری ابراز شده بود اما سرانجام مقامات ایستگاه زمینی به سفینه دیسکاوری اجازه فرود دادند.بازگشت سفینه از پایگاه فضایی بین المللی تا زمین در حدود یکساعت بطول انجامید.
نظرات 2 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:21 http://www.proxytabriz.blogsky.com

سلام امید وارم که خوب باشید من دانش اموز یعنی هنر اموز رشته نقشه برداری تو تبریزم ببینم اگه شما استادید تو میبد این چه وبلاگی مردم رو نصیحت میکند بابا اگه شد میتونید البته وقت کردید درمورد وسایل علوم ...........................نقشه برداری مطلب بنویسید نه سفینه دیسکاوری

سلام دوست عزیز
این وبلاگ در روز اول (در وبلاگ آمده است) وظیفه خود را بیشتر خبر رسانی و اطلاع رسانی در مورد مطالب پراکنده نقشه برداری تعیین کرده و تا به حال به این موضوع وفادار مانده است. و این دو یا سه مورد خاص جهت تنوع در وبلاگ درج شد که در قبال حجم عظیم اطلاعات درج شده در وبلاگ ناچیز می باشد. خوب است کمی تامل و تحمل کنید تا مجموعه اطلاعات شما به اندازه ای برسد که بتوانید از مطالب وبلاگ نهایت استفاده را ببرید.
می بینید که در موضوعات وبلاگ هم نامی از نقشه برداری نیست شما می توانید این اطلاعات را در وبلاگهای مرتبط پیدا کنید. قصد ما تکرار مطالب کلاسهای درسی و یا وبلاگهای دیگر نیست.
باور کنید که ما در دانشگاه درس می دهیم !!!!!!!

حسین سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:38 http://www.irangeomatic.net

سلام .
وبلاگتون خیلی جالب شده . امید وارم زود زود آپدیت بشه .

با تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد