ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

ژئواینفو: اطلاعات موضوعی علوم ژئوماتیک

اطلاعات موضوعی و خبرهای مفید و مهم در مورد شاخه های مختلف علوم ژئوماتیک که معمولا به طور پراکنده وجود دارد.( رستمی و فاطمی)

جشنواره قاب مانگار نقشه برداری

سازمان نقشه برداری کشور اقدام به برگزاری نخستین جشنواره ملی قاب ماندگار نموده است. در این جشنواره با هدف جمع آوری عکس های مربوط به صعوبت کار نقشه برداری و انتشار در یک کتابچه، لذا موضوعات مختلفی انتخاب شده است. در کنار این هدف نمایش اقلیم و طبیعت های مختلف ایران و ارتباط با پروژه های مختلف نقشه برداری نیز مد نظر بوده است. علاقه مندان می توانند تا 30 آذر ماه 93 آثار خود رابه نشانی ghab_mandegar@yahoo.com ارسال نمایند. قرار است به آثار برگزیده توسط کمیته داوران علاوه بر انتشار در کتاب و نمایشگاه، هدایای نفیسی تعلق بگیرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان مقصودی جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:56 http://geomaticexam.blogfa.com/

باسلام عرض خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار آقای مهندس رستمی
استاد در دوره کاردانی به ما یک سری خلاصه از جزوات کنکوری خودتان که بصورت دست نویس بود درقالب فایل اسکن شده بود در اختیار ما قرار دادید ،الان که برای کنکور ارشد مطالعه میکنم خیلی مفید واقع شده از زحماتی که برای ما کشیدید ممنونم واقعا.
استاد میخواستم در صورت اجازه من این فایل را در وبلاگ قرار دهم که دوستان دیگر هم مطالعه نمایند.ولی درابتدا لازم دانستم از شما استاد بزرگوار کسب احازه کنم.؟

سلام
اگر این کار شما بتواند به دیگران کمک کند، بنده هم خوشحال می شوم این کار را بکنید
با آرزوی موفقیت شما

باقری شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:28

استاد محترم
با سلام
ظاهرا این جشنواره تمدید شده تا آخر فروردین 94

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد